Thursday, 19 July 2012

Ramadan


Masa berlalu begitu cepat kan . Pejam celik pejam celik dah nak masuk ramadan dah .Harap sangat tahun ni dapat puasa dengan sempurna.

Sempena nak masuk bulan ramadan ni,saya ada satu nasyid ni nak share. Jom dengar bersama ....


#Selamat berpuasa kawan2.bye
ASSALAMUALAIKUM.

Saturday, 7 July 2012

CAHAYA IMAN

jom dengar nasyid ni ...
best tau !
# Iman bagaikan emas permata,letaknya di dalam jiwa .................
HOPE YOU ALL ENJOY !

Thursday, 5 July 2012

Nasyid !

Aku suka nasyid ni .. best ~~ jom layan ~~ # kau sahabat kau teman

Tuesday, 3 July 2012

Monday, 2 July 2012

Ayat Cinta & Sedih

 Cinta bagaikan emas permata , 
 Bukan zulian arr ,
 Kalau x percaya belah lah dada ,
 Mungkin time tu
 Baru engkau mahu percaya ???

__________________________________________________________________________________

Malam itu ,
Aku menangis keranamu
Disebabkan kau pergi dulu 
Meninggalkanku
Hanya dapat kuberdoa 
Agar kita dapat bertemu 

#sja suka2 buat ... apapun ayt di ats tu kawan sya reka ! hehe ! <x tau nk ckp apa dh >

ok bye !
Assalamualaikum !





Sunday, 1 July 2012

PUISI

PuIsI :: WaHaI PeMiLiK HaTi 


Wahai pemilik hati, 
Aku hanya satu
Andai kau tawa akulah yang gembira
Andai kau sedih akulah yang duka
Andai kau luka akulah yang menangis


Wahai pemilik hati,
Tidaklah kau mendengar rintihanku?
Pinta dikembali pada fitrah
Fitrah pada Ilahi
Pemilik yang hakiki


Wahai pemilik hati
Peliharalah daku
Kerana aku hanya satu
Baikku maka baiklah keseluruhannya
Burukku maka buruklah keseluruhannya


#copy at majalah GEN-Q isu NO 11#

Tuesday, 12 June 2012

KeInDaHaN AlAm ~~


Assalamualaikum ,


Alam ini sememangnya indah 
Tngk gambar2 ni

                                                           
                                               

YA ALLAH !! lihatlah betapa indahnya alam ini ...
SUBHANALLAH ~~~